پویش پارت آدرین واردکننده تسمه های صنعتی و ماشینی و تولید کننده وایر شمع در ایران
قیمت پژو ۲۰۰۸ در بازار آزاد و قیمت آن در بهمن ماه ۱۴۰۰
خودرو بانک

۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

نگاهی به قیمت پژو ۲۰۰۸ در بازار آزاد + جدول قیمت بهمن ماه ۱۴۰۰

 

حدود یکسال از توقف تولید پژو ۲۰۰۸ می‌گذرد و در این مدت کراس اوور پسابرجامی به محدوده قیمت بیش از یک میلیارد تومان صعود کرده است. از بین سه خودرویی که قرار بود تحت همکاری ایران خودرو و پژو به بازار عرضه شوند، پژو ۲۰۰۸ موفق‌ترین آن‌ها بود و دو محصول دیگر یعنی پژو ۳۰۱ و پژو ۵۰۸ توفیق چندانی برای موفقیت نداشتند. در زمان نگارش این مقاله یعنی آخرین روز از بهمن ماه ۱۴۰۰، قیمت پژو ۲۰۰۸ با مدل ۱۳۹۹ در حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

قیمت پژو ۲۰۰۸ در طول شش ماهه دوم ۱۴۰۰ نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده است. در شهریورماه امسال مشتریان می‌توانستند نسخه‌های صفر کیلومتر پژو ۲۰۰۸ با مدل ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ را با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان خریداری کنند. نکته جالب آن‌که نسخه‌های صفر کیلومتر مدل ۱۳۹۸ پژو ۲۰۰۸ همچنان در بازار موجود هستند و گزینه‌های بهتری برای خرید مصرفی محسوب می‌شوند.

همگام با تلاطم نرخ ارز و افزایش قیمت تمامی اجناس و اقلام در بازار، قیمت پژو ۲۰۰۸ نیز روز به روز افزایش یافت تا اینکه در دی ماه امسال به بالاترین حد خود رسید. قیمت این کراس‌اوور فرانسوی در دی ماه امسال از مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان گذشت و تا حدودی به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نزدیک شد. با این حال نرخ‌ها در همان حد باقی نماندند و به مرور شاهد کاهش قیمت پژو ۲۰۰۸ بودیم. به نظر می‌رسد با عرضه کراس‌اوورهای جدید چینی به بازار، قیمت پژو ۲۰۰۸ باز هم کاهش یابد چرا که این خودرو در حال حرکت به سمت حاشیه بازار است.

 

جدول قیمت پژو ۲۰۰۸ در بازار آزاد، بهمن ماه ۱۴۰۰:

 

 

مدلرنگبدنهکارکردقیمت
۱۳۹۶سفیدبدون رنگ۵۴,۰۰۰ کیلومتر۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۱۳۹۷مشکیبدون رنگ۴۰,۰۰۰ کیلومتر۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۱۳۹۸سفیدبدون رنگصفرکیلومتر۱,۰۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۱۳۹۸سفیدبدون رنگ۴۰,۰۰۰ کیلومتر۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۱۳۹۸مشکیبدون رنگ۳۰,۰۰۰ کیلومتر۹۴۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

 

 

 
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.