پویش پارت آدرین واردکننده تسمه های صنعتی و ماشینی و تولید کننده وایر شمع در ایران
برنامه مرسدس بنز برای راه‌اندازی خطوط تولید خودروی برقی
خبرگزاری تسنیم

۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

برنامه مرسدس بنز برای راه‌اندازی خطوط تولید خودروی برقی

 

شرکت آلمانی مرسدس بنز پیش بینی کرد که تا رسیدن نیمه دوم دهه جاری میلادی کارخانه‌هایی خواهد داشت که فقط خودروهای الکتریکی (EVs) تولید خواهند کرد اما خطوط تولید را مطابق با تقاضای بازار منعطف نگه می دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت آلمانی مرسدس بنز پیش بینی کرد که تا رسیدن نیمه دوم دهه جاری میلادی کارخانه‌هایی خواهد داشت که فقط خودروهای الکتریکی (EVs) تولید خواهند کرد اما خطوط تولید را مطابق با تقاضای بازار منعطف نگه می دارد.

جورج برزر، مدیر تولید این شرکت در مصاحبه با رویترز اعلام کرد که این خودروساز پیش‌بینی می‌کند که برخی از خطوط تولید خود را در کارخانه‌ها حتی زودتر به طور کامل به خودروهای برقی اختصاص خواهد داد.

وی در ادامه گفت: ساخت یک کارخانه جدید خودروهای الکتریکی زمان می برد. ما رویکرد دیگری را در پیش گرفته ایم.

این مقام شرکت مرسدس بنز افزود: ما مطمئناً در چند سال آینده خطوطی خواهیم داشت که فقط خودروهای برقی تولید می کنند… همچنین شاهد روی آوردن کل کارخانه ها به تولید خودروهای برقی هستیم – این موضوع برای نیمه دوم دهه (۲۰۲۰) است.

بر اساس این گزارش، این خودروساز ممتاز همچنین تولید مدل EQE خود را که سپتامبر گذشته در نمایشگاه IAA Mobility در اواخر سال گذشته میلادی معرفی شد، در شهر برمن آلمان آغاز خواهد کرد و به دنبال آن در پکن و توسکالوزا تولید خواهد شد.

 مرسدس در حال سرمایه گذاری و ریسک روی این مدل بوده است که یک اقتباس از مدل کلاس E با قابلیت طی کردن مسافت نهایت ۶۶۰ کیلومتر محسوب می‌شود.

برزر گفت: با افزایش تولید مدل EQE در برمن و بعداً در پکن، ما وارد بخشی می‌شویم که می‌توانیم با حجم بسیار بالاتری عرضه کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.