پویش پارت آدرین واردکننده تسمه های صنعتی و ماشینی و تولید کننده وایر شمع در ایران
ماشین بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون چی بخرم؟
خودرو بانک

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

ماشین بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون چی بخرم؟

 

بازار خودرو همانند سایر بازارها، به یکباره جهشی بزرگ کرد و قیمت‌ها آن‌قدر بالا رفت که توان خرید خودرو برای افراد به مراتب کاهش یافت. به همین علت، افرادی که قبلا برای خرید ماشین بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون باید سراغ ماشین‌های خارجی و مدل بالای روز می‌رفتند، حال باید بین خودروهای رده پایین و حتی کارکرده در این رنج قیمت بگردند. تقریبا می‌توان گفت در یک نیم دهه، قیمت خودرو تقریبا ده برابر شده است! با این حال نیاز به خودرو کم نشده است و باید سعی کنیم تا خودروهایی متناسب با هزینه در دسترس خود خریداری کنیم. در این مقاله قصد داریم تا خودروهایی در محدوده قیمتی ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون را معرفی کنیم.

 

چه خودرویی برایتان مناسب است؟

هنگامی که قصد خرید خودرو را دارید، ممکن است از خودتان بپرسید، خودروی صفر بگیرم یا کارکرده؟ جواب دادن به این سؤال بسیار مهم است. برخی افراد ترجیح می‌دهند خودروی مد نظر خود را از نوع کارکرده و با قیمت مناسب‌تر خریداری کنند و برخی افراد نیز خودروی صفر و رده پایین‌تر را ترجیح می‌دهند. ابتدا باید با خودتان بررسی کنید که در محدوده ماشین بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان جزو خریداران از کدام گروه هستید.

از طرفی ممکن است بخواهید خودرویی مد نظرتان را با قیمت مناسب پیدا کنید. در این صورت می‌توانید به جای خودروی صفر، خودروی مدل پایین‌تر را که قیمت کمتری دارد برگزینید. به عنوان مثال به جای خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۶ صفر، به خرید همین خودرو مدل ۹۲ با قیمتی در این محدوده رضایت دهید.

پس اولین کاری که باید بکنید، این است که هدفتان از خرید خودرو چیست و چه فاکتورهایی برایتان در اولویت قرار دارند. در این صورت می‌توانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

 

خرید ماشین بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون صفر کیلومتر

حال اگر جزو گروهی هستید که ترجیح می‌دهید خودروی صفر کیلومتر را در این محدوده قیمتی انتخاب کنید، باید سراغ خودروهای خاصی بروید. در بازار امروز، با وجود قیمت بالا، هنوز هم تعداد زیادی خودرو وجود دارد که می‌توانید بین آن‌ها انتخاب مناسبی داشته باشید. البته ممکن است با نگاهی به مبلغ در دسترستان و لیست خودروهای این محدوده، کمی ناامید شوید. به خصوص در صورتی که مدتی از بازار دور بوده باشید، واقعا شگفت‌زده می‌شوید.

 

جدول قیمت خودروها با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان، بهمن ماه ۱۴۰۰:

خودرومدلرنگبدنهکارکردقیمت
کوییک اتوماتیک پلاس۱۳۹۷مشکییک لکه رنگ۶۱,۰۰۰ کیلومتر۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ام وی ام ۳۱۵ پلاس۱۳۹۶خاکستریبدون رنگ۶۵,۰۰۰ کیلومتر۲۴۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رانا پلاس۱۳۹۹سفیدبدون رنگ۲۸,۰۰۰ کیلومتر۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
دنا معمولی۱۳۹۳مشکیبدون رنگ۷۲,۰۰۰ کیلومتر۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
پژو ۴۰۵ اس ال ایکس۱۳۹۷خاکستریبدون رنگ۳۰,۰۰۰ کیلومتر۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
پژو پارس ال ایکس۱۳۹۴مشکیبدون رنگ۱۱۲,۰۰۰ کیلومتر۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
سمند ال ایکس EF7۱۳۹۸سفیدبدون رنگ۴۴,۰۰۰ کیلومتر۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۵۱۳۹۵آبیبدون رنگ۴۲,۰۰۰ کیلومتر۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲۱۳۹۹سفیدبدون رنگ۹,۰۰۰ کیلومتر۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.